2 Kasım 2019 Cumartesi

Yağmursuz bir günde


 Bir aydır her gün yağmur yağıyor, yağmurun yağmadığı bir kaç saatlik anlarda İngiltere'de yaşadığım çevrenin fotoğraflarını çekiyorum;



Arka bahçemiz





Şehre giden yol
Ön bahçe 


İngiltere'de bir ağaç, mahallemde aynı dili konuştuğum tek komşum...





Hayatımda görmediğim cins köpekler...Köpekler yorulursa oturarak seyahat edecekleri  bebek arabası gibi özel el arabaları var.



Köpeksiz ev yok gibi



Arka bahçe, köpekler için , köpekler bu  çimlerde özgürce koşuyor,

Şehir

Bizim mahalle

12 yorum:

  1. Fotoğraflar çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında doğa daha güzel ama emektar telefonum sağ olsun, onun gözüyle bu kadar:)

      Sil
  2. Bugün İngiliz bir öğrencim de havanın her gün güzel olmasına çok şaşırdığını söyledi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz İngiltere'nin güneyinde kalıyoruz, bir ay içinde iki gün güneş gördük, her akşam ama her akşam sağanak halinde yağmur ve sabahları da bazen sağanak bazen çise şeklinde hiç kesilmedi ve buzzz gibi bir hava, on beş gündür kaloriferi köklüyoruz:)

      Sil
  3. Sevgili Ayşe hanim, İngiltere de 2 sene yaşadım 20 yıl kadar önce. Oranın kendine has, insanı içine döndüren havasını zaman zaman çok özlüyorum.çeşitli sikintilariniz varsa bile görmezden gelip tadını cikarabilmenizi dilerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yirmi yıl öncesi ile bugünkü hali tıpatıp aynıdır sevgili Nurhak, yağmurlu havaları çok severim diyordum, pencere kenarına oturup cama vuran yağmur damlalarını tek tek izlemek ne güzel gelirdi Türkiye de ama her gün dışarıdayız, ve her gün uzun uzun yürüyoruz, yağmur fırtına soğuk benim bile sinirlerimi bozdu, memleketimin güneşini özledim...Sevgilerimle...

      Sil
  4. Ne güzel bir yerdesiniz. Eminim ilk 3 aylık şok dönemini attıktan sonra orayı çok sevecek ve belki de hiç dönmek istemeyeceksiniz. Keyfini çıkarın. Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Serpil, şok bir kaç gün sürdü şimdi çok iyiyiz, gelmemeyi düşündürtecek çok şeyler olsa da kesinlikle dönme planı ile buradayız...Sevgilerimle...

      Sil
  5. Hollanda havası ile ingiltere havası çok yakın birbirine. Geçtiğimiz ay normalden çok fazla yağmur oldu burada da. Bilmem kaç yılın en yağışlı ekim ayı. Oysa yapraklar dökülürken pastırma yazı olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gece, sana ne kadar teşekkür etsem az, senin sayende göçmen anneleri buldum..

      Sil
    2. Çok sevindim ben de çok faydalanıyorum

      Sil
  6. Çok çok güzel yerlermiş Ayşe :) Tabi sürekli yağmur çekilir şey değil bilirim K.Deniz den.

    YanıtlaSil