19 Aralık 2018 Çarşamba

Rüya gibi bir yaz...


Soğuk karanlık bu kış günlerinde geçen yazı hatırlıyorum. 
Elma ağaçları önce  kocaman pembe çiçek açtılar . Domates fideleri diktim, elmaların çiçek dökme vaktinde. Kaz yavruları  kara lahanayı çok sevdiler, pembe mavi şişme havuzun içindeki sudan  korktular.
 Elma ağaçlarının altında kitap okurken kaz yavruları ile beraber uykulara daldım. Elmalar, domatesler büyüdü. Kazlar şişme havuzdan çıkıp göle açıldılar. Elmalardan pekmez, domateslerden salça yaptım. Kazlar büyümesin istedim,
   bir adam gelip aldı, hepsini. Kara lahanaları söktüm, adamın peşine verdim. 

















1 yorum:

  1. İyiki hatırladın Ayseciğim, benimde gözüm gönlüm açıldı fotoğraflara bakınca :) Üşenmezsem ben de bir ara memleket fotoğraflarından bir post hazırlayayım :)

    YanıtlaSil