12 Ocak 2021 Salı

köpek arkadaşım



Köyün başıboş köpeği arkadaşım oldu. İzlediğim filmleri, dinlediğim müzikleri canlı canlı konuşabileceğim bir arkadaşım oldu. 
 Zavallı köpeğin başını şişirmekten  korkarak  kısa konuşuyorum. 
Bazen uzaklara dalarak bazen de gözlerini kapayarak beni dikkatle  dinliyor. 



İngiltere'de keşfettiğim birini ( Sufjan Stevens) anlattım ona,  en çok dinlediğim şarkısını ( mystery of love)  çaldım. Şarkıyı dinlerken  anılarıma eşlik etti, birlikte  Waterstones'da kitaplara bakarak  İngiliz çayı içtik, Salisbury'de kocaman  alışveriş arabalarını tepeleme   doldurup uçsuz bucaksız çimenlerde yedik içtik sonra koştuk, sonra herkesin içinde herkes ile birlikte çimlere  uzandık. Trende yan yana oturduk, pencereden kırmızı tuğlalı , iki bahçeli İngiliz evlerine baktık. İngiliz sokaklarında beraber yürüdük,  bizi görenler,   gülümsediler, köpek arkadaşıma ve bana merhaba dediler.

3 yorum:

  1. Trenle bostancıdan geçerken aklıma geldiniz, sonra bloğa geldim, sonra yeni yazıları okudum, sonra sizin için mutlu oldum, sonra bu nefis şarkıyı dinledim ve ağladım. Ve kapanış, güzel bir yolculuktu. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Köyümden Bostancı'ya selam yolluyorum, ayrıldığım gibi değildir, mutlaka değildir, eskiler yıkılmıştır, yepyeni olmuştur.
    Teşekkür ederim yorumunuz için, okuduğunuz için, yolculuklarınız hep mutlu sonlansın, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Guzel ve ozgur sehirleri ozlemek...

    YanıtlaSil