8 Aralık 2022 Perşembe

her derde şifa

Uzaktaki arkadaşlarım için bir şey yapmak istedim. Elma sirkesi kurdum.
Bahçemdeki en vefakar, cefakar, gönlü hoş misafiri çok elma ağacımın meyvelerinden...Elma ağacının meyvelerini her sene kuşlar arılar kaplumbağalar ve daha göremediğim nice canlılar ile paylaşırım.
Öyle çok ziyaretçisi vardır ki elma ağacının, kıskanırım, uzaktaki arkadaşlarım aklıma gelir...

 Senelerdir kurduğum gibi, annemin ninesi gibi kurdum, bir tek eksiğim toprak çömleği...
(Annemin ninesini görmedim ama   boyum kadar çeşit çeşit toprak çömleklerini görmüştüm, eskiyi pis ve  döküntü gören akrabalarım hepsini yok etti.)
Kurduğum elma sirkesi her türlü dertlerine şifa olsun, çocukluk travmalarına, her türlü hasretliğe, umutsuzluğa...
Sabahları aç karnına bir yudum içtiklerinde karşılarına çıkan tüm benciliğe, cahilliğe, acımasızlığa karşı güç verecek. Sabahları aydınlanacak, karanlıklarına güneş doğacak. 
Uzaktaki arkadaşlarımın hepsi iyi insanlar...iyi insanlar için bir  şey yapmak istedim, sirke kurdum.



3 yorum:

  1. Ne güzel dileklerle kurulmuş elma sirkesi. Elinize ve yüreğinize sağlık!

    YanıtlaSil
  2. Ah Ayşecim, öyle tam ki yazdiklarin, fotograflara bakinca yaziyi görmeden okuyabiliyorum, yada okuduğum yazılar bu fotograflari canlandiriyor gözümde. ❤

    YanıtlaSil