18 Şubat 2019 Pazartesi

Düttürü Dünya




Sabah kedilerin mamaları için bahçeye indiğimde soğuk ve kömür kokusu  selamlaşıyorum, aç kedileri  sığındıkları yerden çıkartmayan bu soğuk hava ile hiç anlaşamıyorum, sevmiyorum. 


Akşamları dışarı çıkılmıyor bu şehirde, genizleri yakan kömür dumanı  kış boyunca asılı kalıyor havada.
Soğuklar kadar kızmıyorum kömür kokusuna , Gülsüm (Jale Aylanç) kömür bulmuş diye seviniyorum. 

 Dütdüt Memed'in  klarnetinden çıkan    gibi acı bir soğuk var bu şehirde. 






4 yorum:

  1. Özlediğim güzel filmlerden

    YanıtlaSil
  2. Bu aralar Ankara daha iyi Ayşecim, ben de hiç sevmiyorum soğuğu :(
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Emeğinize sağlık... Video açılmıyor ama herhalde sorun olmuş olabilir... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
  4. Özlemişim yazılarını. Ben bu yüzden Eskişehir'i bırakıp Mersin'e geldim. Kışı sıcak geçireyim istedim. İyi ki gelmişim.Dünya zaten acı dolu Ayşe. Nereye baksam gözyaşı var. Biraz da kendi iç dünyamı yansıtıyor dışarısı. Görmezden geliyorum. Kendime sığınıyorum. İşe yarıyor bazen.

    YanıtlaSil