16 Haziran 2017 Cuma

Aşk Merdiveni


Bugün size çiçeklerimi tanıtmak istedim.
Genel adı Aşk merdiveni olan bu çiçeğimin yaşı benden büyüktür adı ise Erol Evgin'dir.
Çocukluğumun bütün yaşlarında Erol Evgin'e aşıktım, anneme itiraf ettiğim gün, "  kafası kel" gerçeğini duymuş, çok üzülmüştüm. Üzülmemin nedeni  annem aşktan anlamıyordu, kel olsun, kör olsundu, o televizyona çıktığında yüreğim yerinden çıkacak gibi oluyor, ellerimi kalbime bastırarak dinleyebiliyordum. Her taşındığımız yerde yerini beğenen hep büyüyen hiç kurumayan çiçeğimizin adı aşk merdiveniydi. İçinde aşk geçiyor diye olsa gerek adını Erol Evgin koymuştum, suyunu verirken, fıs fısını sıkarken gözümün önüne Erol Evgin gelir, masal prenslerine benzediği o kıyafeti ile  içten, sıcacık  gülümser, gözlerini kısar şarkılarını benim için söylemeye başlardı.







Çiçeğin başından uzun süre ayrılamaz, merdivenlerinin her birinde farklı şarkıları ile beni esir ederdi. Çocuk yıllarım bittiğinde, büyüyüp evimden ayrılmak zamanım geldiğinde Erol Evgin'i de yanıma almak istemiştim, annem olmaz demişti, yılların çiçeğini kurutabilirdim...Saksısını değiştirdikleri bir gün bir kök alıvermiştim gizlice. Benim evime küçücük bir filiz olarak geldi, huyu olduğu üzere yerini beğendi, evimi beğendi. On sekiz yıldır  benim evimde, her sabah  yakışıklı yüzü ile yumuşacık sesi ile şarkılarını söylüyor...





6 yorum:

  1. Ay cok guzelmis. Benim de listemde kendisi.
    Egrelti otlarina karsi ozel bir ilgim var.
    Erol Evgin de bizim adamimiz. Severiz.

    YanıtlaSil
  2. Aşk merdiveni evde seven biri (çiçeği seven değil burda kastedilen) varsa yaşarmış, yoksa ölürmüş. :)

    YanıtlaSil
  3. Ne ince ve güzel bir bağ kurmuşsun, hayranım sana,hislerine :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. :)
    Ne iyi etmişsin bir kök getirmekle. Bak ne güzel capcanlı senin sevginle Erol Evgin :)

    YanıtlaSil
  5. "Çiçeğin başından uzun süre ayrılamaz, merdivenlerinin her birinde farklı şarkıları ile beni esir ederdi."
    Ne guzel yaziyorsun canimmm. ♡♡♡
    Gulay

    YanıtlaSil