1 Nisan 2017 Cumartesi

Az gittik Uz gittik Çorum'da



TRT arşivini açmış, hatırlamak istediğimiz ne çok program varmış,  kavga etmemek için izlemek istediklerimizi kura torbasına soktuk. Az gittik uz gittik 9. bölümde ,
1986'da Evliya Çelebi ile Küheylan Çorum'a gelmiş...
Evliya Çelebi'yi rahmetli Erol Kardeseci seslendirmiş, tanıtım için seslendirmeyi ise Şahap Sayılgan yapmış.
Çorumlu çocuklar sokak oyunlarını gösteriyor,  nerdeyse boyları kadar sopalar ile oynanan bir oyunu izlerken ; şimdiki anneler bu oyunu oynatmazdı " dedi Yunus. Haklıydı, oğlum bi yerinize girer, gözünüzü çıkarır diye ben izin veremezdim. Ama o yıllarda aynı yaşta olduğum çocuklar Çorum'da oynuyorlarmış.
        http://www.trtarsiv.com/izle/99101/az-gittik-uz-gittik-9-bolum


1 yorum:

  1. Arşivi incelemeye ben de başladım ama gerçekten çok yayın var epey zaman alacak incelemek

    YanıtlaSil