22 Şubat 2016 Pazartesi

Çorum Pazarı

Pazara giderken Yunus, yanına fotoğraf makinasını da aldı. Pazarı çekmek istiyormuş. Utana sıkına kaçamak , kimselerin dikkatini çekmeden, arkama gizlenerek çektiği Çorum cumartesi pazarı...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
İstanbul dışında yaşamak, bize çok şey kattı. İstanbullu arkadaşlarıma Çorum'a dair ilk söylediğim şey," burada alışveriş merkezi yok" oluyor. Çorum'un en sevdiğim yoksunluğundan biri alışveriş merkezi yokluğu ama Çorumlular buna da çözüm bulmuşlar, her hafta sonu yüz küsür kilometre uzaklıktaki Samsun'a gidiyorlar.
 Pazardan birkaç kelime; nörüyon gızıım, güççük mü- böyüg mü, , domatiz-patatiz, gelek-gidek.... 
 
 

5 yorum:

  1. Oğlunuzda fotoğrafçılık adına ışık var kesinlikle, bence değerlendirsin :) Çorum'a sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. anne adaleti yazını yanlışlıkla mı kaldırdın. tekrar okumak istedim, bulamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldığım bir yorumdan dolayı sildim, istersen sana yollayabilirim.

      Sil
  3. sevgili ayşe seni hocanneme yazdığın yorumdan keşfetmiştim.epeydir takib ediyorum ama yorum yazmak bugüne kısmetmiş.şerif ali gelmiyormu?birde şu anne adaleti yazısını çok merak ettim.mailime gönderebilirsen çok memnun olurum.sevgiler

    YanıtlaSil