3 Haziran 2015 Çarşamba

Poşet ile Pıtpıt



Bütün kediler böyle midir? Poşet içine saklanmaya bayılır mı?
Geçenlerde Pıtpıt, hiç huyu olmadığı halde,  Yunus'u okula uğurlarken apartman merdivenlerine çıkmış, ışıklar sönünce bir kat aşağı inmiş, o esnada alt komşumuz da  kocasını işe uğurluyormuş, bizim ki açık kapıdan içeri dalıvermiş, bir çığlık bir kıyamet , kadıncağız kedilerden çok korkuyormuş. 15 senedir   kafa sallayarak selamlaşmaktan öte geçmeyen komşuluk ilişkimizde  Pıtpıt kadının yatak odasına karyolasının altına girivermiş. Sabahın köründe kadının yatak odasına daldık, karyolanın altına eğilip, Pıtpıt'ı çağırdık, sindiği yerden çıkmaya niyetli görünmüyordu. Komşu vilada sopasını almış, kedimize doğru sallamaya başlayınca zavallım korktu,  karyolanın derinliklerine kaçtı. Canım diyorum, korkma diyorum, gel diyorum, sosis diyorum, Pıtpıt'ım diyorum ama komşunun elindeki vileda sopasında gözleri, hiç bana bakmıyor. Eşler karyolayı kaldırdı, ben panter gibi Pıtpıt'ın üzerine atladım, kucağıma alıverdim. Su gibi terler boşandı üzerimden, çok utandım, nasıl kaçtığımızı bilemedik, kaldırılan bizim yatak  olsaydı altından neler neler çıkardı...

10 yorum:

  1. demek ki;karyola altları hep temiz tutulmalı.:)

    YanıtlaSil
  2. Evet, hemen hemen tüm kedi sahiplerinin yaşadığı şeyler. Anne karnını, aidiyetliği ve güvende olmayı aradıkları için poşet-karton çanta, karton kolilere bayılıyorlar. Küçük bir karton koliden sarkan bir ip onu tüm gün mutlu eder <3

    YanıtlaSil
  3. :))) çok komik ve düşündürücü bir tecrübe olmuş doğrusu...Geçmiş olsun canım, kedi sahiplerinin bu tür deneyimleri oluyor demek ki.Poşet içinde de pek bir hoş görünüyor doğrusu :)))

    YanıtlaSil
  4. çok komiktirler kediler hiç beklemediğiniz anda şaşırtırlar insanı bence çok güzel bir anı olmuş öpüyorum pıtpıtı

    YanıtlaSil
  5. Üzüm gibi başka bir kedi var mıdır bilmiyorum ama poşet yiyor :( Evimizin birinci kuralı kesinlikle ortalıkta poşet bulundurmamak. Veterinere sorduk ama kedilerde hiç böyle bir şeye rastlamadığını söylemişti.
    Bizim yatağımızın altını en son ne zaman temizlediğimi bile hatırlamıyorum desem :D

    YanıtlaSil
  6. Ayşe'm seni ve anneni çok merak ediyorum. Bir ses ver lütfen.

    YanıtlaSil
  7. SA, Aysecigim, artik pek yazmiyorsun .InshaAllah hersey yolundadir...Selam ve muhabbetler...

    YanıtlaSil
  8. İsmi de ilginç ve sevimliymiş. Bizim de bir sokak kedimiz var. İsmi Elvan. Tabii bunu kendisi bilmiyor. :) Bahçeli evlerin vazgeçilmezleri. Kapı açıldı mı içeride alıyorlar soluğu.

    YanıtlaSil
  9. Pitpit i görmek icin size gelecegiz Aysecim haberin olsun:))

    YanıtlaSil