7 Şubat 2015 Cumartesi

Hacettepe'nin Koridorları



Hacettepe'nin labirent koridorlarında dolanıp duruyoruz, annemin ellerini sıkı sıkı tutuyorum, bırakırsam , kaybederim diye korkuyorum.

 Yunus ile beraber yaptığımız tüm yolculuklar anneme doğruydu. Bu yarıyıl tatilini de her zaman ki gibi annenim yanında geçireceğiz diye Ankara otobüsünde
  Yunus ile sohbet ediyoruz;
- Sınıftaki arkadaşlarım yarıyıl tatilinde kayacaklarmış, bazısı ise kaymak için yurt dışına gidecekmiş.
- Ankara'ya kar yağsın diye dua edeceğim, anneannemin sokağında ben de kayak yapmak istiyorum.
Bir yılda iki kez Ankara'ya gidebiliyorum, sırf annem yaşıyor diye Ankara'ya ayak bastığımda cennete gelmişim gibi seviniyorum.

Mahalledeki sağlık ocağı doktoru, anneme çok kansız olduğunu , sebebinin araştırılması için bir an önce hastaneye gitmesini söylemiş. Annem  , doktora ; " İstanbul'dan kızımın gelmesini beklemeliyim" demiş.
 Yarıyıl tatilini beklemiş, sessizce.
Telefonlardan beri annemin  yorgunluğunu hissedebilmiştim.
 Yunus yarıyıl tatilini Hacettepe Hastanesinde geçirirken duasını hiç unutmadı,
 hastane pencerelerinden dışarı bakarak kar duasını tekrarladı.
Yunus Ankara'da iken hiç kar yağmadı.
Bugün Yunus'u İstanbul'a uğurladım, ilk kez annesi olmadan seyahat edecek.
-Artık  büyüdün, annen olmadan da  yapabilirsin" diyerek Ankara otogarından uğurlanan Yunus
çok itaatkardı.

Oysa aynı sözleri bir kaç gün önce Hacettepe Hastanesinin labirentlerinin birinde annemden işittiğimde ,   ayrılmayacağız diyerek annemin ellerine yapıştım, küçük bir çocuk gibi ağladım. Yunus gibi itaatkar olamadım.



10 yorum:

  1. geçmiş olsun.. Allah acil şifalar versin Ayşe..

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun. Umarım en kısa zamanda herşey yoluna girer.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Ayşe, teyzeciğime acil şifâlar diliyorum
    :(.... âcizane dualar ediyorum...

    YanıtlaSil
  4. Tum iyi dileklerimle. Bu bir surec ve ogrenince kolaylasacak.

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun ayşecim, annenin son durumu teşhisi nedir, umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur...

    YanıtlaSil
  6. kötü bir şey yoktur umarım merak ettim ve üzüldüm ayşe, elif

    YanıtlaSil
  7. Ayşeciğim Allah acil şifalar versin! Ne oldu? Sen Yunus'u yalnız yollamazdın! İnşallah anneciğin tez zamanda iyileşir inşalllahh şifa versin Allah. Sana da kolaylıklar. Hay Allahım sen yardımcıları ol n'olur :,((

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun önemli bir şey yoktur umarım..

    YanıtlaSil
  9. Allah şifa versin Ayşe..

    YanıtlaSil
  10. Annenize geçmiş olsun umut hep vardır hayatta ankara karı kadar beyaz saf kar sevinci kadar da mutluluk huzur sağlık versin hayat size annenize yunusa yazılarınızdaki hüznü seviyorum ben nükteleride ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil