16 Ocak 2015 Cuma

Kaybolan Mektuplar Nereye Gidiyor?



Almanya'daki teyzem bana mektup yazmış,  mektubuna bir de geyik çizmiş, yakında gelir diyordu. İlkokulumun son günlerinde hep bu mektubu bekledim. Mektup gelmedi. Rüyalarımda kaybolmuş geyik görüyordum, bu geyik benim mektubumun içinde ki geyikti. Geyik beni arıyordu , "buradayım" diye bağırıyorum ama sesim yeterince çıkmıyor, geyik beni göremiyordu. Geyik çok korkuyordu, ben çaresizce onu çağırıyordum.  Mektubumu bütün bir sene bekledim, yazın Almanya'dan tatile gelen teyzem ; " madem yerine ulaşmıyor, bir daha mektup yazmayacağım" demişti.
Yunus kartlar boyadı, altına yazılar yazdı çok yağmurlu bir günde ıslanmasınlar diye paltomun içine saklayarak postaya verdim. Gitmemiş. Jardzy için kocaman bir kamyon çizmişti, kamyonun kasasında bir gelin ile damat vardı.  Gelin damattan uzundu , damat , kocaman gözleri ile geline güven veriyordu. Gelin çok güzeldi, yüzüne bir de tül kesip yapıştırdı. Çok mutlu gözüküyorlardı, kamyon kasasında...Kaybolan mektupların acısını bildiğimden Yunus'a kartının kaybolduğunu söyleyemedim.
Kamyon kasasında ki gelin ile damat şimdi nerede?
Pinus'un aylar önce yazdığı mektubu gelmedi,  şimdi nerede?

Sahibine ulaşamamış mektuplar şimdi nerede, ne yapıyorlar?

8 yorum:

  1. mektuplaşmaya iki kere teşebbüs ettim. ikisinde de mektuplarım kayboldu. yerine ulaşmadı. kaybolan mektuplarla birlikte arkadaşlıklarım da bozuldu hep. şimdi kaybolan mektupları gözümün önüne getirmeye çalışınca uçuştuklarını ve ıslandıklarını görür gibi oluyorum. komik ama üşüyorlar sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mektuplaşmanın da böyle sonuçları oluyormuş demek ki...Kaybolan mektupları mektup hırsızı çalıyor, kocaman sandığında saklıyor diye hayal ederdim, bütün gizli duygularımızı biliyor bir gün karşımıza şantaj için çıkacak diye korkuyordum...teşekkür ederim...

      Sil
  2. Uhuhuhu, tulu de mi yapmis :(((
    Ah be hain postaci. Bu kadar ozene, bir de hava muhalefetine karsi savasmana bence o kart bana gelir. Gelmeli.
    Damat neden kisa ama Yunus?
    :)))))))

    YanıtlaSil
  3. Su cocuk kitabini okudum ya, aklima neler neler geliyor cevap olarak, bir bilsen :))
    Kaybolan mektuplari konusurken dusunuyorum.

    YanıtlaSil
  4. Yunus çok az kitap okuyor, o kitabı en kısa zamanda alıp tatilde okutacağım, bir de Fatih Erdoğan'ın kitaplarını...

    YanıtlaSil
  5. Kaybolan mektuğlar değil de noel babaya yazılanlar amerika'da şöyle: posta ofislerinde bu mektuplar özel bir kutuya konuluyor ve fotokopisi alınıp özel bir seri numarası veriliyor. daha sonra isteyen vatandaşlar posta şirketine başvurup en fazla 10 mektubu okuyor ve istediklerine cevap verip hediye yollayabiliyorlar. çocuğun adı ve adresi bu kopya mektuplarda olmuyor ama postane çalışanı cevabın ve hediyenin olduğu paketi alıp, arşivden numarayla eşleştirip adrese yolluyor. posta parasını tabii mektubu cevaplayan ödüyor. :) bu da ufak bir bilgi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ceren, sayende ne bilgiler öğrendim, iyi ki varsın:)

      Sil
  6. Mağduruz. Vallahi çok mağduruz. Yıllardır ben de bu soruyu sorup duruyorum kendime, bir başkasından duymak rahatlattı =)

    YanıtlaSil