24 Aralık 2014 Çarşamba

Pıtpıt'ın gelişi



Geçen sene tam da bu zamanlarda Yunus ile kavga ediyorduk. Ev ödevi olarak kağıttan bir çam ağacı getirmişti , üzerine 2014 dileği yazılacakmış.  Ev  ödevlerini hep ben yapıyor sayılırım, o sadece yazıyor, metnin  ana fikrini , çapma mı bölmemi hep ben söylüyorum. Çam ağacına  dileği ben yazmak istedim, hakkımdı. Yunus kabul etmedi. Senin dileğin benim dileğim saç baş yolduk, mıncıklaştık kavga ettik. Bir daha ödevlerine yardım etmem, gecelere kadar bitiremezsin diye tehdit ettim. Kararlı olduğumu görünce ağlamaya başladı; " ağaca yeni yılda iş istiyorum diye yazacaksın, ağacım okulda asılacak, herkes bana gülecek..."
Gözünün yaşına bakmadım, çektim aldım ağacı;" Yeni yıldan bir kedi istiyorum" diye yazdım.

13 yorum:

  1. yeni yılda yine dileklerinin olması dileği ile, görmesem de seni ve ve yazılarını seviyorum elif

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif, yazılarıma tahammül edip okuyup ve yorum bıraktığın için yeni yazılarıma cesaret verdiğin için teşekkür ederim, inşallah yeni yılda da aynı tahammülü bekliyorum:)

      Sil
    2. sen yeterki yaz tahammül ne demek seve seve okuyorum, bazen yazıların alıp beni taa nerelere götürüyor bilemezsin, karmakarışık oluyorum, yeni yılda yeni yazılarla görüşmek üzere, işin için çok sevindim ayrıca, sen hep en iyisini yapamamak adına tedirginsin ama kendine güven ve yoluna devam et, başaracağına eminim, sevgiler elif

      Sil
    3. Elif bugün işimi götürdüm ve bir aylık iş aldım , eşimi de yanıma aldım, yanımda eşim olunca para konusunu konuştuk, bir ay boyunca yapacağım çalışma sonucu 1500 lira alacağım, çok mutluyum bu para ilk kazandığım para olacak, umarım beğenirler tekrar iş verirler...

      Sil
    4. Cok sevindim, umarim mutlu olursun. Selamlar

      Sil
    5. çok sevindim evde çalışıyor olman ne büyük şans bence paranı aldıkça işi yapman daha zevkli hale gelecektir, hayırlı kazançlar, hayırlı işler öpüyorum...sevgiler elif

      Sil
  2. Kuzum benim, çok güzel bir kedi. Bu yıl da dilediğin her şey gerçekleşsin Ayşe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen seni sadece kedi istemişim, senin yazdığın gibi bir liste hazırlamalıyım...

      Sil
  3. Ehehe

    şu yazıyla bir an içimden "yahu ben de yavrulasaydım" diye geçti.
    ohaa! hormonlarımın yapamadığını Yunus'a yaptınız, ohhaaa

    ehehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedimin anneye ihtiyacı vardı, ona iyi bir anne olabildiğimi sanıyorum, benimle yaşıt aşk merdivenimin de anneye ihtiyacı vardı ama gelecek seneyi göreyemeyecek, kuruttum, çiçeklerime anne olamadım. Yeni yılda ihtiyacı olanlara anne olabilmek istiyorum...ve inşallah hep böyle yazılarımızda buluşmaya devam edebilmek...

      Sil
  4. yeni yıl dileğin geçen yıl kabul olmuş ne güzell :)))

    YanıtlaSil
  5. Ayşe sen dili en iyi kullanan bloggerlardan birisin. Daha önce de yazmıştım, kitap yazmalısın diye. Tahammül etmek ne demek, o kadar zevkle oluyorum ki!!!!

    YanıtlaSil
  6. Çok mu tatlısınız?
    Ayrıca gerçekten uzun zamandır böyle güzel üslubu olan bir blogger okumamıştım, seni bulduğuma mutlandım...

    YanıtlaSil