11 Aralık 2014 Perşembe

İş görüşmesi

Yarın iş görüşmesine gidiyorum.
 Bu sabah tam da bu yazıyı yazdıktan sonra evin dağınıklığını toplamaya ,ütü yapmaya girişmişken ütü sepetinden mavi gömleğim çıkıverdi. Urfa'nın kiri ile kapkara olan gömlek yıkanmış, ütü masasında yatıyordu. Bu gömleği Urfa'dan önce,  iki iş görüşmesi için  daha giymiştim. Gömleği ütüleyemedim  sepetin en dibine itiverdim, ütü sepetim hiç boşalamaz, canım istedikçe birer ikişer ütü yapageldim yıllardır, bu yüzden sepetin dibi çok derindir, mavi gömlek artık görünemez, sırası gelmez...
Eşim bir devlet üniversitesi bulana kadar ek iş yapmak için başvurularda bulunmaya başlamıştı, bu gün bir araştırma şirketi kaynak taraması yapıp yapamayacağını sorunca, şirkete beni önermiş. Şirket müdürü cep telefonumdan beni aradı, yarın için müsait olur musunuz bir görüşelim dediğinde , fazla heyecanlanıp her zaman, her an gelebilirim, hep müsaitim diye peş peşe ne kadar boş olduğumu sıralamaya başladım. Telefonu kapatır kapatmaz ütü sepetine koştum, mavi gömleği sepetin dibinden çıkarıp  ütü masasına yatırdım. Nasıl bir iş için gidiyorum henüz bir bilgim yok. Ne işi bilmiyorum ama beni öyle sevindirdi ki ütü yapmıyor sanki dans ediyorum...Umarım yarına kadar heyecanım geçer, müdürün karşısında saçmalamadan, elime yüzüme bulaştırmadan, hayırlısı ile...

20 yorum:

  1. Canim yaa seni cok iyi anliyorum bende heyecanlaninca ordan oraya dolasir dururum,ona benzettim,fakat insan bu heyecanlar sebebiyle ayakta kaliyor bence,büyük yada kücük hic farktmez yeterki beni hayata baglasin!

    He birde ütüyü bende ikiser ücer yapiyorum, senin gibi,cok severim ütü yapmayi ama zaman yok ona fazladan:))

    Hayirlisi olsun senin icin...

    YanıtlaSil
  2. Basarilar!
    Lutfen heyecandan uyumazlik etme!
    Mavi gomlek sans getirsin :)))
    Bize gercekleri gosteren mavi gomlekler!

    YanıtlaSil
  3. Bol şans Ayşe Hanım; umarım istediğiniz gibi sonuçlanır. İyi geceler...

    YanıtlaSil
  4. Canim insallah sevecegin bir istir, ve iyi insanlarla calisirsin. Dua edecegim. Opuyorum. Gulay

    YanıtlaSil
  5. Bol sans, umarim bu is senin olur!

    YanıtlaSil
  6. Rabbim gönlünüze göre versin İnşallah hayırlı olur

    YanıtlaSil
  7. Çok sevindim :) Umarım olur. Her sabah uyanmak için, işe koyulmak için beklenen şey belki de budur.

    YanıtlaSil
  8. Senin için hayırlısını diliyorum. Var o mavi gömlekte bir keramet.

    YanıtlaSil
  9. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum, öyle destek öyle cesaret verdiniz ki...şimdi iş görüşmesinden geldim.
    İşi bilen varsa yardım için mesaj atabilirse ne çok sevineceğim;
    Yapmam beklenilen iş şu; çeşitli konularda litaratür araştırması yapacağım, ilk önce holding ile işe başlayacağım bir hafta içinde holding araştırması yapacağım, ticari, rekabet, dünya karşılaştırması, tanımsal,,,bi dolu araştırma ve bu araştırmayı üniversite kütüphaneleri, dünya ticaret merkezinin, spk nın verileri ile karşılaştır, tablo oluştur, rapor oluştur...anladığım kadarı ile onlar araştırmayacak ben araştıracağım. Çok iyi severim yaparım diye atladım ama beni öyle süzdüler ki bu işin altından kalkamayacağımı sandılar, çok ısrarcı oldum, bir deneyin diye...deneyecekler, çok şükür, evden beri rapor hazırlayıp haftaya götüreceğim .İnşallah beğenirler, hayırlısı ile ben de yıllar sonra işime kavuşmuş olurum, en güzeli işi evden beri yapabilmem, Yunus iş görüşmesini duyunca çok üzüldü, şimdi çok sevinecek...bir hafta yokum, inşallah güzel haber ile yeni bir yazı yazabilirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim. Bence çok güzel bir iş. Umarım her şey yolunda gider.

      Sil
  10. ayırlısı olsun inşallah...Ne iş yapacağını pek anlamadım ama sen kesin yaparsın yapanlar senden daha zeki değiller neticede:)öptüm

    YanıtlaSil
  11. ayşecim çok yoğunum yazını okumuş ama yorum yapamamıştım, hayırlısı olsun, çok sevindim Allah gönlüne göre versin, ben yapacağından eminim, evde olmak, herhalde çok güzel olur, herşey gönlünce olsun..sevgiler elif

    YanıtlaSil
  12. Umarim basarirsin. Allah kolaylik verin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Tam senlik bir iş, inşallah hayırlısıyla olsun. Bol bol araştır, oku, özetle, işte, bence mutlu olabilirsin ve de iyi yaparsın sen bu işi! Sevgiler!

    YanıtlaSil
  14. Hayırlısı olsun özellikle internet elimizin altındayken daha kolay oluyor bu tip işler. İş konusunda çok bilgim yok ama araştırma işlerinde ortak belli başlı kriterler vardır. Belki zaten biliyorsundur ama başlamadan önce bu konuda makaleler okumanı tavsiye ederim. Böyle projelerin kabaca bir formatı oluyor bu formatları açıklayan makaleler. Nasıl bir doküman hazırlanmalı, hangi kriterlere hangi açılardan bakılmalı, karşılaştırmalar nasıl yapılmalı gibş. Genel bir şablon oluşturabilirsen, bundan sonraki her araştırmada o kriterleri adım adım izleyerek çalışma yapmak daha kolay olabilir

    YanıtlaSil
  15. Cok sevindim.Ins. hayirlara vesile olur.
    Istatistik gibimi yapicagin is? Verileri tablolara koyp karsilastirma yapma falan?
    Firsat oldukca yaz Ayse.Sonu hazin olmayan guzel hikayeler yaz insl

    YanıtlaSil
  16. Canım hayırlısı olsun,dilerim kolayca kalkarsın altından. Allah kolaylık versin sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. hayırlı olsun Ayşem... İnşaallah keyifle yaptığın işlerin olur..

    YanıtlaSil
  18. Hayırlısı olsun Ayşe :) Eşin dolayısıyla biliyorsundur zaten ama söylemek istedim üniversite kütüphaneleri bir çok paralı üyelik gerektiren dergi vb yayına üyeler. Dolayısıyla akademik araştırmalar için ünv. kütüphane bilgisayarlarını kullanmanı tavsiye ederim.
    Allah utandırmasın , başarılar :)

    YanıtlaSil