6 Kasım 2014 Perşembe

Kediler Güler mi ?



"Pıtpıt da İstanbul' dan ayrılmak istiyor mu?
Pıtpıt belki İstanbul'u çok seviyor, belki taşınmak istemiyor?
Pıtpıt'a da sormak lazım, o da ailemizin bir üyesi, onun da fikri önemli" diyerek kedimizin fikrini öğrenmeye çalışıyor Yunus.
Kedilerin, isterlerse her şeyi yapabileceklerine inanıyor Yunus. Kediler isteseler konuşabilir.
"Taşınmak istiyoruz sen ne düşünüyorsun" diye sormadığımız için kedimiz gücenebilir, kendini dışlanmış sanabilir.
Günlerdir Pıtpıt'a taşınmak istiyor musun diye soruyoruz, bence istiyor ama Yunus emin olamıyor.
Pıtpıt tepkisiz bir hayvan değil, mama ister misin denildiğinde kulaklarını dikiyor, neden olmasın der gibi miyavlayabiliyordu, yada  ciğerli konserve ister misin denildiğinde, kulakları ve gözleri aniden açılıyor, ok gibi mama kabının başına fırlıyor, nerede nerede der gibi etrafında dönebiliyordu.
Taşınmak istiyor musun sorusuna, evet anlamında " gülümseyebilirdi" Pıtpıt...Yunus Pıtpıt'ın gülmesini bekliyor. ( Aramızda kalsın ciddi ciddi soruyorum, kediler güler mi?)


(Kedim, gözlerimin içine bakarak,  konserve ciğer verip vermeyeceğimin olasılığını hesaplıyor. )



3 yorum:

  1. Evet kediler güler, gülümser, bunu genelde karşılıklık bakışıp gözlerini usulcam yumup açarak yapıyorlar ^ ^

    YanıtlaSil
  2. Burda gülmüş bak:) Annem küçükken annesine demiş ki aaa anne bak kedi bana gülüyo.Çocukluk işte anneannem de anneme kızım olur mu hiç kedi güler mi demiş.Çocuklar aslında en iyi nabız yoklayıcı hatta hayvanların bile ne hissettiklerini anlıyor.Sen de çocuk ruhlu musun Ayşecim yoksa?(sinem)

    YanıtlaSil
  3. Cocuklugumda yillarca kedilerim oldu o kadar cok ilgilenirdim ki artik sadece kendi kedilerimi degil sokajtaki diger kedilerin bakislarindan tavirlarindan ne demek istediklerini anlardim, simdi hafizamda kalmadi ne neydi ama evet gulerler diyorum

    YanıtlaSil