21 Ekim 2014 Salı

Düğün Fotoğrafı



Sosyal bilgiler ev  ödevinin konusu olana kadar, düğün fotoğrafsızlığımın eksikliğini  hissetmemiştim.

Salonun yada yatak odasının duvarında  , büfe içinde, ayna önünde yada albüm yapraklarında düğün fotoğrafıma hiç rastlamamış olduğunun farkına varıyor oğlum. Yarın ki ev ödevi için düğünde çekilmiş gelinlikli bir fotoğrafıma ihtiyacı vardı , bulamadı, sorun etmedi.  Her annenin gelinlikli bir fotoğrafının ( mutlaka) olması gerektiğinin farkında değil( henüz).

Şakir ile Perihan...  evlenebilmeleri için çocukluğumda çok dua etmiştim, birbirlerine çok yakışıyorlardı...

Not: Yorumları yine yanıtlayamıyorum, umarım en yakın zamanda sorunu çözerim, evliliğimin üzerinden 15 sene geçmişken düğün fotoğrafı işi komik geliyor , Jrdzy...ama  beni hayale sürükledin, blog arkadaşlarımın katıldığı bir düğünüm olsun isterdim, hepsi beni tanıyor, akrabalarımdan bile çok...Yunus da eğlenirdi, ne güzel olurdu...



8 yorum:

  1. Şimdi çektirin? :)
    Hem benim de yok. Bu konuda da benzeriz.

    YanıtlaSil
  2. Bence 15sene sonrasında da düğün fotkğrafı çektirmek çok hoş olur :) hem ne farkeder ki ha bir davete giderken de fotoğraf çekilebiliyor insan, bir de gelinlikli fotoğraf çekimi olabilir.
    Ayrıca düğün yaparsan davetiyemi beklerim :))

    YanıtlaSil
  3. :) ne güzel olurdu .. Benim de anne ve babamın birlikte düğün fotoğrafları yok, annem tek başına gelin olmuş çünkü ,onunda değişik bir hikayesi var... 35 yıl oldu hala bu konu açıldığında yüzündeki ifade üzer beni. sevgiler öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. Biz Perihan ve Şakir in evlenmesi için dua edecek kadar güzel bir çoçukluk yaşadık . Metropolde yaşam zor şimdikilerin bırak dizide karekterleri komşu için bile üzülecek zamanları yok :(

    YanıtlaSil
  5. benim de yok nikah fotom.evliğimizin klişelerden uzak olmasına çalışmıştık ama hepsinden kaçamıyorsun tabi...makyajsız, kostümsüz ve pozsuz fotoğrafların daha samimi ve anlamlı olduğunu anlatmak zor bir çocuğa...

    YanıtlaSil
  6. Ahahaha ben de kendimi yalnız hissediyordum :))) Düğünde olmadı çocuğun sünnetinde objektifin karşısına geçtik o da fotoğrafçının azizliği ile silinmiş gitmiş :)) velhasılı biz de fotoğrafsızlardanız

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar sacma ev ödevi imis. Ödev veren ögretmenin dünyasinda sadece evli,mutlu, cocuklu ve tabiki evlilik resmi olan insanlar var herhalde. Ben bu okulu sevmiyorum. Ögretmenleride hic sevmiyorum. Ama illaki resim istiyorlar, bence simdi cektirin, hemde Yunus ile beraber. Selamlar

    YanıtlaSil
  8. Bir haftadır yeni yazınızı bekliyorum ayşe hanim..özlüyorum yazılarınızı selamlar. Beyul

    YanıtlaSil