16 Eylül 2014 Salı

Köyümden Manzaralar




 
Köyümüzde ki evimizin manzarası beğenilince bir kaç fotoğrafı paylaşayım dedim.
Manzaramızda bir baraj gölü var, 20 senedir  suların içinde cami minaremiz
var.Evimizin ilk sahibi ineklerdi,bizim oralarda ineklere "mal"denir,mallardan devraldığımız ahırı
ev yapmak için annem çok uğraştı, çok eksiği var.
 
 
Evimizin çatısı yok, dometes kurutmak için iyi oluyor ama yazın sıcağında ısınan tavan ,evi fırın gibi ısıtıyor, çok sıcaklarda evi serinletmek için  damı sulamak işi bana düşüyor.
 
 
Damdan manzara
 
Benim hayalim bu damın üzerinde çay içmek ama inekler için yapılmış bu evin hiç de sağlam olmadığı,damın çökebileceği endişesinin hep canlı olması bu keyfime engel...
Annem masraf olmasın diye çok direndi,geçen seneye kadar evin  kapıları yoktu,odaların kapısızlığı
mutfak tezgahı ve dolabının yokluğundan daha ağır gelmişti bana...
Geçen sene kapıları taktırdık bu sene mutfak tezgahını yaptırdık,seneye de dolabımız olur inşallah...
 
 

 
 
Bahçemiz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

8 yorum:

  1. Çok güzel gerçekten! :)
    İnşallah zamanla daha kullanışlı ve istediğiniz gibi dekore edebilirsiniz, yeter ki sağlıkla ve huzurla oturun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık ve huzur dilekleriniz için çok teşekkür ederim,bir evin en büyük ihtiyacı onlar...

      Sil
  2. Gerçekten de çok güzel her şeyiyle. Anne de pek maharetliymiş maşallah. Bin şahit lazım ahır olduğuna. Allah sağlık, huzur içinde yazlar geçirmeyi nasip etsin hep birlikte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,yüzyıllıkkonak,senin de bağ bahçe sevdiğini biliyorum
      ben henüz çok acemiyim ama toprak ile içiçe olmaya çok hevesliyim:)

      Sil
    2. Ben hala bahçeme el atamadım, hala merakımı, cehaletimi, bilgisizliğimi atamadım. Sanki orda beni bekleyen bir mutluluk hazinesi var gibi hissediyorum, belki gereksiz büyütüyorum gözümde. Her zamanki ben işte ;) Meraklı, heyecanlı, hevesli. Ama eşime bağ bahçe işini kabullendiremediğim için ilkbaharı kaçırdım :( Sizin köyü de çok beğendim, çok şanslıymışsınız, herkese böyle güzel köy kısmet olmaz.

      Sil
  3. ayşe' cim harika görünüyor çok huzurlu köyünüz ve eviniz... annen kışın ankara' da zaten yazdan yaza gidince çok masraf etmek istemiyordur muhtemelen ....

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım ! Böyle bir manzara nasıl ahır olmuş yaa, çok çok iyi yapmışsınız burayı eve çevirmekle. İnsanın içi huzur dolar izlerken, çok beğendim. Keşke bizim köyümüzde böyle olsa demeden de geçemedim :)

    YanıtlaSil
  5. Manzaranız çook güzelmiş, ne iyi etmişsiniz tatili orda geçirerek .Temiz havanın kokusunu, gecenin sessizliğini hayal edebiliyorum

    YanıtlaSil