26 Şubat 2014 Çarşamba

Kedi Gözü İle Gündem



Hiç bir şey günlük rutinini bozamıyor, dibinde ses bombaları patlasa bile...
Peluş pijamalı kucağıma atlıyor,önce geriniyor,birazcık yalanıyor sonra derin uykulara yuvarlanıveriyor.
Bak benden söylemesi, bu işin ucu sana da dokunuyor.
 Kaliteli mamanın ucuzunu nerde bulacağım diye dolaşmaktan ayaklarıma kara sular iniyor,Yunus okul sütünü okulda içmeyip  çantasına koyup eve getiriyor, sırf sen mutlu ol diye...
Bak uyarıyorum,bu rehavetinin sonu hiç iyi olmayacak!

16 yorum:

  1. Kedi huzuru diye buna denir işte :) Yalnız süt verme Ayşecim bebişe. Laktoz çok ciddi rahatsızlıklar verebiliyor çünkü kedilere. Anne sütünden başka süte ihtiyaçları yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kitapsız kedi,yine bir şey öğrendim sayende,dikkat edeceğim:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Ben de kedileşiyorum, benim yaşam koçum oldu:)

      Sil
  3. İlahi Ayşe, kediye de özendirdin ya bizi :))) Sen iyi ol emi, kedinin rahatı bozulmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili yüzyıllıkkonak, teşekkür ederim,güzel temennilerin için,tüm milletimiz iyi olsun:)

      Sil
  4. Ayse hanimcigim yazilarinizi hergun takip ediyorum.Sizden bir istirhamim olacakmumkunse; ben kedilerden korkan biriyim..bu fobim ileri derecede diyebilirim.Kediniz size mutluluk getirsin ama bir sureligine kedi temasi icermeyen yazilar yazabilir misiniz? Anlayisiniza tesekkurler..betul

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Betül, ben de çok abarttım haklısınız artık kedi yazılarına ara vereceğim
    sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  6. Betül hanıma teessüflerimi sunuyorum :) Ben her gün kedili yazılar görmek istiyorum. Nasıl olcak şimdi :)))

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Kitapsız Kedi, sizin gibi tecrübeli hayvan severlerin yanında kedi ile ilgili yazılarım sonradan görmeli gibi oldu:) bir kedim oldu , hayatım değişti , sanki yaşam koçum oldu işte bak ben böyleyim aslan burcuyum çok abartıyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Betül hanıma katılmak istemesem de bende katılıyorum, senin anlatımın ile çok güzel gibi gözüküyor, kendimi kedili bir yaşamda düşünüyorum, sonra kabus görmüş gibi kendime geliyorum, ama ben her ne şekil olursa olsun senin yazılarını okumayı çookkkk seviyorum...Elif

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Elif, annem de senin gibi, hala saklıyorum ondan,bakalım annem görünce nasıl kıyamet kopacak? teşekkür ederim ben de seni çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  10. Ne dersen de. O evin sultanı. Kabul et artık.

    YanıtlaSil
  11. Hay Allah kedili yazıları istemeyen de varmış, oysa ben ne kadar merakla ve heyecanla bekliyordum :( Ne yapcaz şimdi? (Ama senin yazdığın herşey güzel)

    YanıtlaSil
  12. Yüzyıllık konak elimde olmayan bir korku ne yapayım biraz ön yargılıyım, Ayşe'nin her yazısı zaten çok güzel o herkesin duygusuna hitap edecek yazıları zaten yazar sevgiler ,Elif

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Elif'ciğim, Ayşe ne yazarsa yazsın her şekilde güzel yazıyor... Kalemi sırlı O'nun. Sevgi bizden ;))

      Sil