30 Aralık 2013 Pazartesi

Yeni umutlarımız kutlu olsun



Yeni bir yıl geliyor...Yeni yılda her şey güzel olacak temennisini ile kendimi kandıramıyorum.
Her şey  daha kötü olacak, ağaçlar  daha da azalacak, denizler  maviliğini biraz daha kaybedecek, uzun betonlar her yanımızdan gökyüzüne doğru uzanacak,kuşlar gidecek, doğal olandan daha da çok uzaklaşacağız, doğal olmayanları daha da çok yiyeceğiz,insanlar daha da acımasız olacak...
Ama hep yenilenen bir umudumuz var...Her sabaha yeni bir umutla uyandığımız gibi yeni bir yıla da
öyle umutlarla giriyoruz...Her şey güzel olacak....

(National Geographic 2013 ' ün en güzel fotoğrafları arasına girmiş bu fotoğrafta Çin de ki bir kuş yuvası...Doğal malzeme yokluğundan yuvasını elbise askılarından yapan bir kuş...)

9 yorum:

  1. herşey güzel olacak demek kendimizi kandırmaktan başka birsey değil aslında, keşke öyle olsa...sevgiler elif

    YanıtlaSil
  2. Elifçiğim seni tanıdığım için ( yorumlardan da olsa) çok mutluyum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seni tanımaktan dolayı çok çok mutluyum (yazılarından bile olsa) yazılarını okumak inan çok güzel , senin yazılarında kendimi buluyorum bazen o kadar çok benzediğimizi düşünüyorum ki anlatamam, inşallah birgün yüzyüzede görüşmek nasip olur çok öpüyorum ...sevgiler Elif

      Sil
  3. Ayşecim, gerçekten, gerçekçilikten bir türlü ayrılamayan bünyeme iyi hayaller kur diyorum son zamanlarda mütemadiyen. Sana da hayallerini, umutlarını yitirmediğin bir yıl dilerim. Güzel bakıp, güzel görmen dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım yeni yıla güzel bakan gözlerle girerim, sevgili bolkepçe...dileklerin için teşekkür ederim...

      Sil
  4. Banane banane... Ben mutluluğa inanıyorum. 2014 ban dişi gibi geliyor ve mutluluk doğuracak. Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili hüznün tadı, ben de mutluluğa inanıyorum ,iyi olanın mutlu olacağına...size de mutlu yıllar...

      Sil
  5. dünya nüfusunun büyük bir hızla attığını ve doğal kaynakların azaldığını düşününce büyük bir umutsuzluğa kapılıyorum ben de... ama kaçış yok dünyamız giderek daha yaşanmaz hale geliyor malesef... gene de umut insana dair, umut yoksa yarın da yok diyerek yeni yılını kutluyorum canım, ben de seni tanıdığım için çok mutluyum :)

    YanıtlaSil
  6. Huzurlu, aydınlık, mutlu bir sene olsun sevgili Ayşe :)

    YanıtlaSil