15 Kasım 2013 Cuma

Kaybolmak

Kendimi kaybederim.Kaybolurum.
Söylenememiş sözcüklerimi kimsesiz evimin bir köşesinde söylerken bulurum kendimi.Başlayamamış şeylerin yasını tutarken kaybolurum,15 yıllık çamaşır makinamın kurutma safhasına geçerken ki  boğuk inleyişinde kendimi bulurum .Çamaşır makinasından çıkmayan çorabın öteki tekinde kaybolurum,kirli sepetlerinde,yatak altlarında kendimi ararım. Okul servisinin ardından kaybolurum,henüz sıcak bir pijamayı koklarken bulurum kendimi.Bilgisayarın başında kaybolurum
klavyenin kırık A harfinde bulurum kendimi.Sokaklarda kaybolmak isterim,arkadaşlar içinde bol kahkahalı mekanlarda.. Ama...Sokağa çıkarım, güz yapraklarında kaybolurum,dalımdan kopup kaldırama düşerim,ayaklar altında bulurum kendimi.Yavrularını caddeden geçirmeye çalışan anne kedide kaybolurum,yüreğim güm güm atarken bulurum kendimi. Bir dükkanda masa silen çocukta kaybolurum,çocuk ellerimin kirini silerken bulurum kendimi.12.katta tuğla ören  inşaat işçisinin
türküsünde kaybolurum, kitapçıda dolaşırken aynı türküyü mırıldanırken bulurum kendimi.
Kitapçının karşısında ki camide sela okunuyor,avluda yeşil örtü altında ki tabutta kendimi kaybederim,mezar taşlarını okurum,adımı ararım.
Kahkahalarda,arkadaş kalabalığında kaybolamadan evime dönerim,sokaktan topladığım hüzünleri
cebimden çıkarırken bulurum kendimi...Kaybolduğumda,kendimi her zaman hüzünde bulacağımı
biliyorum,artık...





9 yorum:

  1. bu yazıyı ben yazmış olaydım noolurdu,çok sevdim, çok okudum, çok kıskandım

    YanıtlaSil
  2. birşeyler yazmak istiyorum ne olduğu bilemiyorum, insanı kendinden alan bir yazı teşekkürler. sevgiler elif

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Harika bir yazı olmuş Ayşecim. Şahsen ben çok yetenekli olduğunu düşünüyorum, kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  5. of ayşecim ne güzel bir yazı... bir cuma, akşamüstü telaşında, sevdiğim bir blogda kayboldum...

    YanıtlaSil
  6. Bir bulan, bir kaybolan Sevgili Ayşe,
    Senin bazı yazılarında kendimi buluyor, sonra başka bir yazında kendimi kaybediyorum...
    Kalemin sihirli bir değnek gibi...onu nereden buldun?
    Selametle...

    YanıtlaSil
  7. bende kaybolmak istiyorum bazen kimse beni bulamasın, kimse görmesin yok olayım mümkün mü acaba.. sevgiler Elif

    YanıtlaSil
  8. Aynı karelerde ve daha fazlasında da kaybolurum ben, farkım bulamam kendimi yeniden. Özlemişim seni okumayı Ayşem.

    YanıtlaSil
  9. Kaleminin hiç kaybolmaması dileklerimle.

    YanıtlaSil