5 Mayıs 2013 Pazar

Maceralı Kültür Gezisi










Kültür gezilerine heyecan katıp,eğlenceli hale dönüştürmek için bir harita hazırladım.Fatih'ten aşağı inerek
Zeyrek,Fener,Balat'ı gezmek maceralı olmalıydı.Balat ile Fener arasında bir yerlerde hazine sandığı vardı.
Neden olmasın ki,yıllardır hiç kimse orada ki gizli hazineyi bulamamış,gizli hazine bulunmak için  bizi bekliyordu...Daha bitmedi her tarihi eser "puan" dı...Kim önce görürse puanı kapardı...Biz cumartesi günü üç hazine avcısı olarak gezimize çıktık...


Metro ile önce Kadıköy sonra vapur ile Eminönü...



Bostancı metrosu maceramızın bir parçası,yerin derinliklerine dalıyoruz,merdivenler dünyanın merkezine iniyormuş gibi çok,112 basamak...

Metro çıkışında büyülü bir atmosfer bizi bekliyordu.

Her yer sis..sis..sis..( Angelopoulas filmleri gibi, bu sis hüzünlüydü)
Karşıya geçemedik,maceramız haftaya kaldı.
Kadıköy'den Süleyman Bulut'un 101 tekerleme kitabını aldık.



Yunus'un çok hoşuna gitti,bir solukta okudu.

Geçen haftadan devredenler ile yeni bir haftalık plan buzdolabına asıldı.

8 yorum:

  1. Macera haftaya kalsada düşüncesi bile heyecanlanmaya yeterli benim bile gelip hazineyi bulasım geldi:)
    Buzdolabı hatırlatmaları da çok güzel olmuş en güzel şey bence bitirince yanına tik atılanlar:)
    Mutlu, huzurlu, sağlıklı haftalar hepimizin olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işılcığım;öncelikle haftalık plana tık atabildiğim maddeler o kadar az ki,hep diğer haftaya devrediyor..Haftaya maceramıza kaldığımız yerden devam edeceğiz inşallah,ne güzel olurdu sizinle hep beraber hazine avcıları olarak yola düşmek...sana da mutlu bir hafta dilerim...sevgilerle..

      Sil
  2. ayşe ne güzel geziyi serüvene çevirmen ben bazen bu gezmelere çıkışlarda şöyle bir nefes alalım diye çıktığımızı unutup ev halkını nefessiz bırakabiliyorum çorabını giy, şapka aldın mı gibi sorular dizisini hiç aralıksız sıraladığım ve emir kipli kelimeler dizisi yaptığım oluyor nasıl utandım bu yazıyı okuyunca akşam iş çışı hıdırellez gezisi yapacağız eğlenceli bir harita hazırlayamasamda kimseyi sık boğaz etmeyeceğim öptüm seni ve yunusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;cevap mesajım yayınlanmamış,oysa hemencecik yazmıştım...yazdığım şey ise,hıdırellez için bende birileriyle bir ateş yakayım atlayayım gül dibi kazıp yunusla farklı bir an yaşayayım, ama olmadı,sen o günü güzel yaşa demiştim...bende Efekanı öptüm...

      Sil
  3. ailecek geçirilecek her saat çok değerli değilmi haritana bayıldım, gerçekten bir hazıneye ulaşacağınızı ben biliyorum dünyanın en güzel hazinesi "mutluluk" hep sizinle olsunElif

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifçiğim,ne güzel yazmışsın "mutluluk" en güzel hazine..ama buna yunusu nasıl inandıracağım:)

      Sil
    2. mutlu bir aile içinde mutsuz bir çocuk olabileceğine inanmıyorum, Yunus huzur ve mutluluğu hissederek büyüyen bir çocuk olacak bence ayrıca bir şey yapmana gerek yoktur diye düşünüyorum. Elif

      Sil
    3. Elif,Yunus'un sorgulamaları yavaş yavaş başladı,neden şuyumuz yok neden buyumuz yok,neden gidemiyoruz,neden alamıyoruz...açıklamalarımız oluyor,birlikteyiz,mutluyuz,
      çok az da olsa söyleniyor,senin oğlun büyük tü değil mi 6.sınıf...6.sınıfta da söylenmeye devam eder mi?bu söylenmeler sadece meraktan,üzüntüden değil,şimdilik..

      Sil