25 Nisan 2013 Perşembe

Uzun bir gün


















































7 yorum:

  1. bir an fareyi görünce ürperdim, çünkü adı bile benim zıplamama neden olur, Allahtan bir oyuncakmış, güneşli günde güzel bir gün geçirmişe benziyorsunuz, çok sevindim,sevgiler Elif

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifçiğim;fare hikayelerini duydukça bende korkardım fareden
      ama geçen sene köyde nerdeyse bir ay bir fare ile yaşadık...her yere tuzak kurduk ,gündüz yok oluyor gece olunca tıkır tıkır evin içinde geziniyordu...tuzakta görünce çok üzüldüm...şimdi fareleri seviyorum...

      Sil
  2. Fareleri seviyor musun ???gözlerim yerinden pörtledi.

    YanıtlaSil
  3. fareli köyün kavalcısı şehir dışına mı çıkardı fareleri :)

    YanıtlaSil
  4. bende fareyi sizin "pet"sandim,yaninizda gezdiyorsunuz diye dusundum:)Amerika beni ne hale getirdi!Turk komsumun kizinin ev hayvani olarak faresi var:))cilginca seviyor,ordan kafamda yer etti sanirim!

    YanıtlaSil