28 Nisan 2013 Pazar

Umut'lu bir gün





Eğlencesi,oyunu bol bir gündü.Çocuklarla dolu olunca kahkahası da bol gündü.
Çocuk esirgeme kurumunda ki çocuklar üniversitemize misafir oldular...
Uçurtma uçurduk,çuval yarışı yaptık,top oynadık.
Gün bitmesin istedim.
İstediğim,dualarla istediğim çok şey oldu o gün...Dolu dolu,boş boş geçen günlerim de varlığım ne işe yarıyordu.Varlığım nerelerde dolaşıyordu.Varlığım bir gönüle şefkat hissettirebiliyor muydu?Varlığım şefkate
ihtiyaç duyanın yanında olabiliyor muydu?Sadece bir gün...olmasın diye dua ettim...
Bir Umut vardı,top oynarken,yerden bitme fırlama küçük canavar... Bir şeylerin eksikliğini hissetmiyormuş gibiydi,capcanlı hep gülebilen Umut..Hediyeler dağıtılıyordu,uçurtma,top,çikolata...Çocuklar ellerindeki hediyeleri emanet edecek birini ararken içim yanıyor,toplarını,uçurtmalarını,çikolatalarını koruyacak biri lazım.Umut alışkın..Bir ağaç altına saklıyor.Ağaç en iyi emanetçi olabilir...Ağaç en iyi çözüm...Hüzünlenmeden,yokluğun sıkıntısını bir kez daha akla getirmeden...Ağaç öylece duruyor işte...Ağaç, Umut'un oynucaklarını korurdu,hiç kimse alamazdı..."Bir fotoğrafımı çek abla" dedi,futbolcu olmak istiyorum...Fotoğrafını çektim.Ama hiç kimse onu anne baba yoksunu olarak görmesini istemedim.Bir gün ünlü futbolcu olacak,o gün fotoğrafını herkes görecek...

10 yorum:

  1. uyku vakti geliyor hüzün. uyku vakti çocuklar huzurlu güvenli sevgi dolu uyuyabiliyorsa mutlular sanki... tüm çocuklara sıcacık sevgi dolu iyi geceler öpücüğü ve içten sarılışlar gerek...

    YanıtlaSil
  2. Olmazsa olmasın diyordu Umut,ben yoluma bakarım...anne olmasın...
    her yokluk insanı geliştirir,alıştırır,güçlü yapar der gibiydi...
    Anne dediğin ne ki...benim kocaman bir dünyam var ..umut dolu...
    Ne diyebilirim ki Umut'a boyu karışımla 5 karış yaşı 5...Senden mutlusu yok Umut,devam et yoluna demekten başka...
    sevgili annekalemi yorumun için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  3. Çok anlamlı bir etkinlik olmuş

    YanıtlaSil
  4. Anlamsızlıklar içinde yuvarlanıp gidiyorum,umarım anlamlı günlerim çok olur,teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  5. Öyle duygulandım ki,Çocuklar ellerindeki hediyeleri emanet edecek birini ararken içim yanıyor,toplarını,uçurtmalarını,çikolatalarını koruyacak biri lazım...Bu cümle beni çok yaraladı..Şükretsem az üzülsem az...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nehirce;oysa dikkatli yazmaya çalıştım ,üzücü hisseleri etrafa saçmak istemedim...o gün çok mutluyduk,aklımızda sadece oyun vardı...Teşekkür ederim okuduğun için...

      Sil
  6. çok güzel bir gün geçirmiş olmalısınız ne eğlenmiştir çocuklar sizin de ruhunuza iyi gelmiştir ne mutlu size

    YanıtlaSil
  7. İsteğim varlığım birilerine iyi gelsin ,şefkate ihtiyacı olana,şefkatimi vermek istiyorum,teşekkür ederim okuduğunuz için...

    YanıtlaSil
  8. "Dolu dolu,boş boş geçen günlerim de varlığım ne işe yarıyordu.Varlığım nerelerde dolaşıyordu.Varlığım bir gönüle şefkat hissettirebiliyor muydu?Varlığım şefkate
    ihtiyaç duyanın yanında olabiliyor muydu?"

    ben günlerimin hep boş boş geçtiğini anladım. oysa küçük bedenlerdeki kocaman yüreklere bir gün bile dokunmak ne güzeldir eminim.

    Yüreğine sağlık Ayşe.

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Küçük mucizem;boş geçen günlerimizin bir hakkı olduğuna inanıyorum...boş geçmeyi haketmiyor hiç bir gün hatta an...hele ki yapması bize hiç de zor gelmeyen bir şey için...çok teşekkür ederim hep yazılarımı okuyup yorum bırakmaya değer gördüğün için...

    YanıtlaSil