18 Nisan 2013 Perşembe

Sevgili Anne


Nasıl bir anneyim diye derin düşüncelere dalıp,daldığım yerde boğulmalarım çok şükür geçti.
Ama  nasıl biriyim diye düşüncelere dalmalarım hiç bitmiyor.
Acaba beni, gören ,okuyan, nasıl biri olduğumu düşünüyor,sıkıntılı,bunalımlı,dertli biri mi akla geliyor?
Yunus'un 16/03/2013 tarihli bir notunu buldum.( Babasına,annesine sık sık mektup,not yazar)
"Sevgili Anne
Kitap okumayı sever
Çok güler
Dondurma çizkek gibi şeyleri sever
House izler
Cocolayı içerek dans eder
Okuldayken beni özler"

diye yazmış.(karşı yaprağa beni çizmiş,yeni saç modelimin fotoğrafını çekip yayınlamama gerek kalmadı)

18 yorum:

  1. Aşti'den mi aldınız o isim yazan tekerlekli harfleri? Ben de almıştım yavruya, kendi adı yazanından :)
    İnsan çizimi bizde de başladı, muhakkak 5 parmak var :)
    Abuk subuk da olsa her ne çizmişse, benim için çizdiğini söylüyor akşamları işten dönünce. İllaki gözlerimi kapatmalıyım ve "sürpriiizz" demesini beklemeliyim ve elbette hayran olmalıyım çizdiğine :)
    Yunus hisli bir çocuk, hisseden... Annesi gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bolkepçe:)Yunus'un hisleri ile ilgili derin düşüncelerim var...onu da yazmak istiyorum..yedi buçuk yaşına girecek ama "ressamcı" olabilecek bir kabiliyet henüz göremedim:)

      Sil
  2. Ne mutlu sana!
    "Cocola" bildiğimiz kolaysa eğer, bu kısma dikkat etmek gerekebilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili mrd,bizim evde gazlı içecek hiç içilmez,Yunus tadını bilmez ,çok küçükken "hasta olanlar "içer diye söylemiştik," anne herkes hasta herkes cola içiyor" demeye başladığında da gerçeği açıkladık...gerçek olanı çok önemsiyorlar...ben çok nadir bir kutu alırım,o kadar çok severim ki tadını zevkten oynarım:)kırk yılda bir olsa da Yunus unutmamış yazmış...

      Sil
  3. Bu arada, son zamanlar da yazılarını okumaya başlamış biri olarak seninle ilgili aklımdan geçenler;
    Özel biri olduğun kesin. Her gün karşılaşabileceğim insanlardan biri değilsin. Tanışmayı çok isterdim ama tabii yüzyüze kurulan ilişkiler çok farklı da olabilir. Sıkıntılı, bunalımlı ya da dertli biri olduğunu hiç düşünmedim. Yazılarında "gerçekten" tüm duygularından bahsedebilecek kadar cesur ya da güçlü neyse işte öyle iyi bir sıfat taşıdığın hissindeyim.
    Sormuşsun diye söylüyorum bak kızmak gücenmek yok. Kendimle karşılaştırırsam seni, blogtaki Ayşe'yi; benden daha hassas, duygularının daha çok farkında, benim kadar neşeli, benden daha az sinirli ve yüzyüzeyken kraşısındakine duyguları açıkça ifade etmekte benden biraz daha AZ iyi:) Ama yazarken çok çok çok daha iyi.
    Dertli misin, sıkıntılı mısın bilemem ara sıradan olmadığın aşikar. "Arkadaşın, komşun olsun mu?" deseler kesinlikle denemeye değer derdim:)
    Sevgiyle.
    Allah'a emanet ol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karşı komşum taşındı,karşım boş:)
      Yazdıklarımda kendim ile ilgili olanlarda sansür uygulamamaya karar verdim.Özgürce yazabilmek için...
      Tespitlerin çok çok teşekkür ederim Mrd...
      sevgilerle..

      Sil
  4. Birini okurken kafamizda beliren kisi ile yazar kisi gercekte uyusmaz ama yazdiklarina gore: Depresif ya da bunalimli degilsin. Bunalimli olma potansiyeline ragmen kendi duzeninde huzuru yakalamis bir halin var, tabi bu dagin algisi yanli okuyucuya gorunenen kisminin kisacik bir ozeti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Brawnian;ne güzel bir tespit olmuş"bunalımlı olma potansiyeline sahibim"...artist olma,şarkıcı olma, potansiyeli gibi benimde en azından bir potansiyelim var:)
      sağol yorumladığın için...Depresif ve bunalımlı bir yazıya,
      anneye,eşe tahammül edebilmek zordur...hiç kimseyi zora sokmak istemem...umarım yazılarım da da "çok gülen " olurum..

      Sil
  5. Nasıl birisin? Çemberin dışında düşünen birisin. Ve bu iyi bişi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili cerenmus hani bir zamanların ünlü dizi müziği vardı yunus 2 yaşında filandı ama çok iyi söylerdi"Çembeyinn en dışındayımmm,çıkmazzz sokaktayımmm...gölgeley içindeyimmm.."
      Senin için ve içinde ki için dua ediyorum haberin olsun...

      Sil
    2. Yeni Türkü "Çember" Yunus'la zevklerimiz de tutuyor yaşasın :) Teşekkürler, duanın gücüne inanıyorum ve ben de fırsat buldukça ediyorum, hem kendim için, hem minik için, hem de aklıma kim gelirse artık..

      Sil
  6. Sevsinler onu :)) bizi en iyi onlar tanıyor bence şu hayatta..Bazen eşlerimizden bile bence...sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Howdy! Do you know if they make any plugins to assist with seo?
    I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm
    not seeing very good success. If you know of any please share.
    Cheers!

    YanıtlaSil
  8. ay ne mutlu gerçekten Ayşem:)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel böyle hissetmesi, bak bak gururlan ayşecimm :) ben de house çok severim :)

    YanıtlaSil
  10. Someonе neсessaгily lеnd а hаnd tο makе сritically
    articles I ωould state. That is thе νеry fiгѕt time Ӏ frequеnted your ωеbsite page anԁ up to
    now? I surpгised ωіth the anаlysis you made to сreate this ρaгtіcular submit inсreԁiblе.
    Wonderful job!

    Feel fгee to viѕit mу web blog - SEOPressor V5

    YanıtlaSil