10 Mart 2013 Pazar

Majıd Majidi



Bu hafta Yunus ile Majid Majidi'nin üç filmini izledik. Children of heaven yeni değil,üç senedir herhalde otuz- dokuz yada kırkıncı kez izliyoruz.Yunus'un oyuncak ayı gibi elinden bırakamadığı filmi...

Kardeşi olan her çocuğun izlemesi gerek...



The Song of Sparrows (serçelerin şarkısı)   Majid Majidi bizim kültürümüze yakın olduğu için bu filmini de severek izledik...Yer sofrası,az ile yetinme,huzur,İbrahim Tatlıses ile oynama...



Baran ise hayatımda izlediğim en güzel aşk filmi idi...

9 yorum:

  1. film tavsiyeniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Öğretmen anne

      Sil
  2. Sevgili Ayşe, tüm bu tavsiyeler benim için çok önemli.
    En kısa zamanda inceleyeceğim...
    Bana zamanı unutturan uzun yazılarını beklemekteyim.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sevde;
      özellikle "cennetin çocuklarını" izlemeni isterim.
      her şey için güzel temennilerin için teşekkür ederim
      sevgilerle...

      Sil
  3. bu Yunus kac yasinda yahu? :) izledigi filmlere bakinca yetiskin olgunlugunda oldugunu dusunuyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yunus 7 yaşından gün alıyor.Erkek kardeşim, Yunus ile
      izleyebileceğim filmlerini ödünç veriyor.Ne izleyeceğimizi biz de bilmiyoruz.Gelen filmleri o kadar çok seviyoruz ki tekrar tekrar izliyoruz...Majıd
      Majidiyi bütün çocukların izlemesini isterdim.Özellikle "cennetin çocukları" nı...

      Sil
  4. En kısa zamanda bu filmi edineceğim..
    Teşekkürler Ayşe ve sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yaruze;
      cennetin çocuklarını oğlunla izlemeni çok isterim..
      umarım sizde bizim gibi aynı duyguları hissedersiniz..
      Ben teşekkür ederim..

      Sil
  5. Oğullarım ve kızımla izleyeceğim ;)

    YanıtlaSil