10 Kasım 2012 Cumartesi

Atatürk'e bir gül

Bu sabah 10 Kasım töreni için Yunus'u hazırlıyorum.Yunus son anda aklına gelen bir şeyi korku telaş ve üzülerek hatırlatıyor;
-Anne Atatürk için çiçek götürmem lazım...
Servisin gelmesine 10 dakika var.
-Anne herkes çiçek getirecek ben ne yapacağım...
Ben de birden bire korku telaş ile üzülüyorum...
Evdeki çiçeklere bakıyorum aşk merdiveni fil kulağı kauçuk...
Yunus ne düşündüğümü anlamış gibi
-Anne olmaz,saksılı olmaz...
- ....
-Bana bir şey derler mi anne...Elimde çiçek olmazsa Atatürk üzülür mü...
Hiç kimselerin Yunus'a üzüleceği bir şey dememesi için mi ,deli gibi evde dolanıyorum..
Balkonda bütün yaz açmamak için nazlanmış tabak güllerinin birinin tabak gibi kocaman açtığını görüverdim...Yağmur soğuk diye hiç balkona çıkmamış onu görememişim...
Yunus da balkona çıkmış kocaman gülü görmüş sevinçten zıplamaya başlamıştı..
Atatürk için ,gizli gizli büyümüş en güzel rengi ile en güzel kokusunu almış gülü kopardık...

1 yorum:

  1. Yine çok güzel.
    Düşünüyorum da sen mi çok güzel anlatıyorsun yoksa aslında yalnız güzel olanları görmeyi mi başarıyorsun?
    Ne mutlu Yunus'a, ne güzel bir çicek gitmiş Ata'ya.

    YanıtlaSil