27 Eylül 2012 Perşembe

Şimdi Anne!

-Şimdi ,şu kırmızı yarış arabası tüm dünyam anne! Her şey onun resmi ile güzel görünüyor anne,ona bakmaya
doyamıyorum anne!

Şimdi anne şimdi ,yarın başka olacak...

7 yaşım şimdi anne yarın 8 olacak...7 yaşımı ne kadar çok sevdin anne?



7 yaşını çok sevdim Yunus...Sen okuldayken, ben birlikte çizip ,boyayacağımız ve duvarımıza asacağımız
şanslı resimleri aradım , okuldan gelip boyalarımızı masaya döküp birlikte resim yapmaya başlayınca mutlu oldum..7 yaşının verdiği mutluluğu duvarlarımıza bile astık...
o

7 yorum:

  1. her yaş ayrı güzel, her an ayrı güzel...resimleriniz çok çok güzel

    YanıtlaSil
  2. Resimlerin hepsi çok güzel, Yunus'un vitrine bakışı da öyle.
    Ne güzel bir bağınız var Yunus ile, dilerim daim olsun hep, 7 yaşı bitiyor anladığım, nice sağlıklı ve elbet mutlu yaşları olsun seninle birlikte.
    "yarın başka olacak, şimdi" ne kadar derin bir cümle, öyle değil mi sence de?

    YanıtlaSil
  3. höh! Nihayet yorum kısmı açıldı. Ayşem sana yorum bırakamıyorum niye bilmem.. kaç zamandır görüyorum yazılarını tam hevesle birşey diyecekken küt kalakalıyorum..

    neyse Yunus'un 8 yaşı da en az 7 yaşı kadar güzel geçsin inşaallah ve daha niceleri de.. öpüyporum canım özel arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Selcen teşekkür ederim,resimlerin daha güzel çıkması için fotoğrafçılık kursuna
    gitmeyi çok istiyorum,dediğin gibi her yaş her an güzel ve o güzelliği yansıtacak
    şekilde fotoğraflamak istiyorum...

    Esracığım;bu resimler ve inşallah yarın çekeceklerim senin sayende gerçekleşti...
    bir de ne kadar okusamda anlayamıyorum şu yanda ki sutuna okuduklarımı dinlediklerimi gösteren gaget koymak istiyorum ama başaramıyorum:(
    cümlenin derinliğini ise yaşadıkça daha iyi anlayabiliyorum...

    YanıtlaSil
  5. Teşkkürler Deli anne,şu özel arkadaşım sözünü okuyunca nefsim bir kabardı ki...
    Eksik olma sevgili özel arkadaşım...

    YanıtlaSil
  6. resimler şahane...yunus da mı bir blog açsa ki :)

    YanıtlaSil
  7. Nihaventrenkler;Yunus her çocuk gibi boyamayı çizmeyi seviyor ama resim hocası
    onu ürkütüyor...neden bilmiyorum ama devamlı resim öğretmenim çok kızıyor diye
    yakınıyor...Veli toplantısında durumunu sorduğumuzda yeteneği var mı gibisinden " dahi değil "diye bir cümle ile durumunu belirtmesi bizi güldürdü ama yunusu ürküttü...Bir de son iki resim kopyadır ünlü bir rus ressam adını yazarım...

    YanıtlaSil