4 Nisan 2012 Çarşamba

Bir annenin bir oğluna söylemek istedikleri...

Okumaya başladın.

Kalp atışlarını kocaman bir makinadan dinlettikleri o gün gibi , ilk adımlarını attığın o gün gibi, anne dediğin o gün gibi ,
o muhteşem günlere  şimdi bir şey daha eklendi okuyorsun ilk yazılarını yazıyorsun...

Okumaya başladın.

Dünyanın en değerli şeyini öğreniverdin ,adım attığın konuşmaya başladığın gibi kendiliğinden birden bire...

Okumayı sevmen sahip olmanı istediğim bir anahtardır...

Sevgili yavrum, Dünyanın bir oyundan ibaret olduğunu sanıyorum aynı birlike oynadığımız korsancılık oyunu gibi..

Gizlenmiş hazinelerimiz var korsancılık oyunumuzda hani koltuk halı altlarında...

Hani minderlerimiz gemi oluyor, küçücük odamız uçsuz bucaksız deniz...

Biz heyecanla gizli hazineyi arıyoruz uçsuz bucaksız engin denizlerde...

Minderlerimiz yani gemilerimiz ile köşe bucak dolaşıyoruz , oyunun tek amacı var ona odaklanmışız

gizli hazineyi bulmak...Sen korsansın ben tayfan...

Küçük odamız engin denizler gibi genişlemiş...

Hazineyi buluveriyoruz...Oysa en güzel yanı bulmak değil aramaktı...

Ararken odamız deniz olmuş,minderlerimiz gemi...Aradığımızı bulunca  her şey aslına dönüverirdi...

Dünyada bir oyun sevgili oğlum , hazinesi de belki bizim hazinemiz gibi saklıdır belki bir insanın kalbinde
belki senin kalbinde...Bir kaptan gibi yolculuk ederken dünyanın denizinde gemin kitapların olsun...

Dünyanın hazinesine okuyarak ulaşabileceğine inanıyorum sevgili yavrum...

Her zaman kendi geminin kaptanı ol ,ben tayfan olmaya her daim gönüllüyüm...

6 yorum:

  1. ne güzel yazmışsın gene, maşallah::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Delianne;
      Yazılarımı okuduğunu bilmek beni daha çok yazmaya teşvik ediyor ilham veriyor...
      teşekkür ederim...

      Sil
  2. Dünyada bir oyun sevgili oğlum , hazinesi de belki bizim hazinemiz gibi saklıdır belki bir insanın kalbinde
    belki senin kalbinde...Bir kaptan gibi yolculuk ederken dünyanın denizinde gemin kitapların olsun...

    Bayıldım bu söze kalemine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili İkiz annesi,okuduğun ve yorum yazmaya değer gördüğün için...

      Sil
  3. Onlar ne istiyorsa olmaya her daim gönüllüyüz değil mi aslında?
    Yeni okudum bu yazını, belli ki Yunus da sevecek annesi gibi okumayı ve yazmayı, dilerim hep kıymetli hazinelere ulaştırır onu okudukları.
    İnsanın çocuğunun büyümesine, güzel şeyler öğrenmesine tanık olması, katkısının olması, bu bence hayatın en güzel yanı.
    Daim olsun umarım bu heyecanı.

    YanıtlaSil