24 Ekim 2011 Pazartesi

Anneler çığlık atsa dağlar ova olur

Ne oluyor?
Neler oluyor yaşadığım ülkemde?
Kardeş kardeşi öldürüyor bombalıyor parçalıyor...
Deprem oluyor unlaşmış binalar altında canlı insan çıkarma ümidi...
Beş yıl evvel yapılmış çok katlı ev kaç cana mezarsın şimdi?
Depremzedelere yardım ,şehit ailelerine başsağlığı...
Yapabildiğim düşünebildiğim bununla sınırlı...
Acıyı paylaşıyorum, giymediğim paltomu yardım kolisine koyuyorum...
Acıyı paylaştım işte yarın gündem değişiverir,ben devam ederim yoluma...
Oysa aynı ülkede yaşıyorum,aynı acılar bana uzak değil...
Oğlum var,evim fay hattında...
Can alan ev,can alan zihniyet istemiyorum.
İnsan hayatından çalarak ev yapan ,politika yapan zihniyet, çığlık atıyorum...
Annesinin ülke gündemine uzak ,insana değer veren ülke olsun oğlumun ülkesi,çığlık atıyorum...
Oğlumun güzel ülkesi için çığlık atıyorum...

çizim:Majalı

4 yorum:

  1. İnşallah bu çığlıklar duyulur...
    Depremin bu kadar etkin olduğu ülkede hala evlerin yıkılıyor olması ne kadar ciddiye alındığının göstergesidir...Japonya ile farkımız bu olsa gerek..
    Yazık oluyor ülkemin masum insanlarına..

    YanıtlaSil
  2. dedim işte..denizine küsen bir gemi gibi bugünlerde kelimeler..ve kelimeleri giyinen hisler.

    bir çığlık yeter belki anlatmaya ,anlamaya birbirimizi..

    susarak içimizde çığlıklarla,anlayalım birbirimizi.

    sessizlik ,ne çok konuşur bazen insanla.:(

    YanıtlaSil
  3. Bir yanlışın kuklası olmak istemiyorum.
    Ne yapabilirim?
    Yüksek hoşgörümüzü,unutkanlığımızı,tevekkülümüzü
    ganimet bilen birileri her gün bize toprak kazdırıyor..
    Her gün şehitlerimiz için toprak kazıyoruz şimdi
    yüzleri aşkın depremzede ve biraz önce duyduğum öğrenci
    servisinde hayatını kaybeden çocuklarımız için...
    politika,trafik,fay hattı benim için uzak değil
    çözümsüz değil,zor değil...
    Mezar kazmak en zoru....

    YanıtlaSil
  4. Cigliklari atiyoruz yillardir atiyoruz, umitsiz olmak istemiyorum ama...
    duyan var mi???

    YanıtlaSil