6 Eylül 2011 Salı

Günlerim nasıl geçiyor?

Bu soruyu sorar dururum kendimi bildim bileli.
Üniversiteye başlayıp tek başıma koca şehirde kalınca daha bi sık sorar olmuştum...
Oysa yaptıklarıma dair hesap verecek bir aileden çok uzaklardaydım...
Sorumluluk çok ağırdı karışanın olmaması  eğlence gezme tozma yapamadıklarımın acısını çıkarma anlamına hiç gelmedi.(şimdiler de keşke desem de)
Günlerimin nasıl geçeceğine dair tenbihliydim.
Şimdi evhanımıyım.Bir evhanımının günleri nasıl geçerse öyle geçiyor günlerim.
Her sabah diğer sabahlardan farklı olmayan bir güne uyanıyorum.Sıradanlığı ,rutini ,sevebilmek için düşünce
gücümü zorluyorum.Her şey iyi düşünmek ile güzelleşir filan diyemiyorum zaten hızını almış bir tekerlek gibi
yokuş aşağı yuvarlanıyorum,sıradanlığa ve rutine daha bi bağlanıyorum.
Her sabah yeni bir güne uyanabildiğim için sorumluluk hissediyorum.Her şeye...
Evhanımı sorumluluklarının dışında,çocuk sahibi olmanın dışında...
İnsan olmakla ilgili herhalde her sabah daha gözlerimi bile açmamışken omuzlarıma bir ağırlık gibi çöken
bu soru...

2 yorum:

  1. Bu soruyu sorunca kendime sıkılıyorum kendimden. Onun için genelde kaçnıyorum galiba bu sorudan..

    YanıtlaSil
  2. gelin birde bana sorun...yada sormayin

    YanıtlaSil