18 Haziran 2011 Cumartesi

İlk Karne

İlk anne olacaksın dediklerinde ne hissetmiştim?
İlk kalp atışlarını dinlettiklerinde,
İlk kez ağırlığını içimde,
İlk çığlıklarını duyduğumda ve sol omzuma koyuverdiklerinde,
İlk kez gözlerim  gözlerini gördüğünde,
İlk kez kokunu ilk kez tenini öptüğümde,
ne hissetmiştim? Sen ilklerin gemisinin kaptanısın ben yolcusu...
Hiç bir şey benim sayemde olmuyor sadece bir izleyiciyim.
Şaşırıyorum kelimesi hisettiklerimin başına bir işaret olsun.
Senin geminde yolculuk yapabildiğim için şanslı ve mutluyum her gün...

3 yorum:

  1. Rabbim en güzel şekilde kavuştursun inşAllah :)
    Nice mutlu ilkleri yaşamanız dileğiyle..

    YanıtlaSil
  2. Bittim bu yazıyı okurkende:)
    Sen ilklerin gemisinin kaptanısın ben yolcusu...
    Sabahtan sabah işe geldiğimden beri yazılarınızı okuyorum. Hiç bitmesin istiyorum. Ne güzel bir kalbini ve ne güçlü bir kaleminiz var Maşallah.
    Sizi seviyorum.
    IŞIL

    YanıtlaSil
  3. Gozlerinin icindeki gulumsemen daim olsun Yunus'cum. Seni ve annecigini cok seviyor Gulay teyzen :-)

    YanıtlaSil