10 Mayıs 2011 Salı

Yalancıktan

Öyle bir dünyada yaşıyorsun ki oğlum,arkandaki deniz boğar,üzerindeki montun olmasa soğuk hava
dondurur...Tek yiyebilebileceğin şey o tutmaya çalıştığın pilastik balıklar olsaydı açlık,fotoğrafını çeken
annen olmasa öksüzlük...Annen bu satırları yazarken herhalde yine her şeyi kötü yanından görüyor ki
dünya aslında  savaşan bir asker gibi üzerine geliyor.Korumak benim görevim diye gözümü üzerinden
ayıramıyorum.Allah'ın koruyuculuğu her zaman güven veriyor.
 Annenin korumaya çalışması ,Allah'ın koruyuculuğu yanında ,plastik balıkları tutmaya çalışmak gibi
yalancıktan aslında...Gerçek olan ,koruyan, O...
Tüm çocuklar soğukla üşümesin,açlık ve annesizlik görmesin...

3 yorum:

  1. Böyle ıssız ıssız yazmamalı böylesi bir kalem diyorum önce. Sonra duyuldukça kendi sesini duymamaya başlayan nice blog canlanıyor zihnimde. Sus ve oku diyorum. Rastladınya!!!

    YanıtlaSil
  2. Annenin korumaya çalışması ,Allah'ın koruyuculuğu yanında ,plastik balıkları tutmaya çalışmak gibi
    yalancıktan aslında..Aglamak istedim buraya gelince..

    YanıtlaSil
  3. Amiiiiiin. Ayşe, ne güzelsiniz.

    YanıtlaSil