30 Mayıs 2011 Pazartesi

hayata gülümseyemememin nedeni çarpık dişlerim mi?

Korkuyorum senden sevgili hayat...Görücü usulu evlenmiş yeni bir gelin ben,her an yanımda koynumda güvey
sen...Huyunu suyunu bilmiyorum bugün yüzüme gülüyorsun yarın döver misin kestiremiyorum.
Ne heybetli ne gözkamaştırıcısın sevgili hayat senden korksamda bu ihtişamının içinde kaybolmak istiyorum.
Bir ömür boyu senin koynunda mutlu gelinin olmak istiyorum sevgili hayat...
İnsan yüzünde ilk baktığım yer dişlerdir,güzellik dişlerde başlar benim için.İnci gibi sıralı parıl parıl ışıldayan
dişler her daim güzel ve başarılı olur.En güzel yemeği güzel dişli kadınlar yapmıştır,en güzel şarkıyı onlar söylemiş,en güzel yazıyı onlar yazmış,en güzel ne varsa hep güzel dişli kadınlar yapmıştır bunun farkındayım.Ve yapageldiğim ve geleceğim her şey eksik olacaktır bununda farkındayım.Çünkü çarpık dişlerim ile her zaman estetikten yoksun olmuştur söylediğim sözler anlattığım hikayeler...
Çarpık dişlerim ile barışık olmaya hiç çalışmadım çünkü beni anarşist ruhlu olmaya çağırdığını hissediyordum.
Sıradanlığa hayır ,ardı sıra düzgün dizilişe hayır ,tek  rengin üstünlüğüne hayır ,baş kaldır sıradanlığa hemde
en öndeki kesici ve köpek dişlerinle...Biri öne fırlamış diğerleri onun yolundan gider gibi yapmış hepsi sırasını
bozmuş. İşte bu kendine özgün hiç kimsede olmayan karmaşık diş dizilimim beni hayatın koynunda gülümsemesi eksik gelin yaptı.Hayat gülümsemesi eksik bu gelini sever mi?  Hayat güzel dişli her daim onları göstermeye meyilli kahkahalar atan yeni bir gelin alsam mı diye aklına getirir mi?

2 yorum:

  1. Bu yazıyla bir kez daha perçinledi düşüncemi.. güzel yazıyorsun Ayşe.. sesine ses veren çok bulunur bu gidişle:)

    Bak seyret.. düşerler peşisıra:)

    YanıtlaSil