3 Nisan 2011 Pazar

uyku

 Banyonu yaptırdım.Tırnaklarını kestim.Çizgi çalışmaları ödevini yapmana yardım ettim.
 -Çok zor anne yuvarlak çizmek,yardım et, dedin diye...
Bonyo yaptın üşüme diye kaloriferi daha bi açtım.
Uyku vaktin geldi yatağına yatırdım.
 - Öğretmenim kızıyor annenizle yatmayın diyor ama ben söylemem ne olur sende benimle yat,dedin diye
yanına uzanıverdim,kitap okudum,kitabın sonu gelince  sohbet ettik.
 -Anne ben kulaklarımla burnumla saçlarımla da seni görebiliyorum dediğinde gözlerinin kapandığını
anladım.
 Uyudun.Tertemiz,tırnakların kesilmiş ...
 Uyudun.Ödevlerin yapılmış...
 Mutlu sabahlara uyanılan uykulara dal...
 Gözlerin güzel geçmiş günün yorgunluğuna dayanamayıp kapansın...
 Her güneş önce senin gözlerini açsın...
 Yeni gününe başlarken hiç bir şeyin yokluğunu hissetme...
                                                                                          
 

1 yorum:

  1. 10 numara olmuş bu yazı duygulandım... bu akşam arşivinde kayboldum ayşem :) ben de kuzularımın tırnaklarını kestim, banyolarını yaptırdım birazdan uyutacağım :)

    YanıtlaSil